.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل فرودگاههای کشور :
فرودگاه دشت ناز ساری بهترین فرودگاه شمال کشور است

مدیر عامل شرکت فرودگاهی کشور از فرودگاه «دشت ناز » ساری به عنوان بهترین رودگاه در شمال کشور یاد کرد .

به گزارش شمال نیوز، با حضور محمد علی ایلخانی  و هیات همراه چند طرح فرودگاهی با اعتبار 85 میلیارد تومان در مازندران به بهره برداری رسید .

 در این سفر  و بازدید مدیر عامل شرکت فرودگاهی کشور، مشاءزمینی مدیر کل فرودگاه مازندران ،سید علی نعیمی مدیر کل بندر امیر آباد، مدیر کل حمل ونقل  وپایانه استان  و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی داشتند، برج مراقبت پرواز با مساحت 2000 متر مربع  و ارتفاع 32 متر ،ترمینال ورودی پرواز های داخلی به مساحت 3000 مترمربع ،اتاق تشریفات به مساحت 300 متر مربع  و دو دستگاه خودرو ایمنی فرودگاه ،از طرحهایی بود که با اعتبار 850میلیارد ریال  در فرودگاه دشت از ساری افتتاح  و به بهره برداری رسید .

 مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور همچنین با حضور در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد  و با اشاره به اینکه مازندران علاوه بر فرودگاه خوب بین المللی دشت ناز ساری ،دو فرودگاه عملیاتی نوشهر  و رامسر راهم دارد گفت : باتوجه به رشد 16 درصدی تعداد مسافران  در فرودگاه دشت از ساری ،توسعه باند 2650 متر برای انجام پرواز مطمئن ضروری بود .

وی همچنین از افزایش امکان پروازی برای5 هواپیما  و افزایش باند 500 متری پرواز این فرودگاه تا پایان سال جاری خبرداد  و ارتقای سیستم های ناوبری را یکی از اولویت های شرکت فرودگاه های کشور اعلام کرد  وافزود : امسال 20 میلیون دلار  در بحث ارتقای سیستم های کمک ناوبری سرمایه گذاری انجام می دهیم که با ارتقای صنعت هوانوردی کمک  می کند .

مدیر عامل فرودگاههای کشور همچنین از امضای توافق نامه با سرمایه گذاران آسیایی و اروپایی ،برای ساخت فرودگاههای جدید  واقتصادی  و گسترش فعالیتهای خدمات رسانی به مردم  در کشور خبرداد . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سبحانی 31 خرداد 1393
فرودگاه دشت ناز از همان ابتاد در حوزه استحفاظیه شهرستان میاندرود بود و الآن مدتی هم هست که با شهرستان شدن میاندرود ؛ فرودگاه دستناز برای میاندرود میباشد .
لطفا تیتر خبر را اصلاح کنید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 خرداد 1393
سبحانی جان دنبال چی هستی شما؟ اینقدر بدم میاد از کامنتای سبک و بچه گانه بعضی همشهریای سابق خودتم میدونی هیچ وقت اسم فرودگاه عوض نمیشه نه توجیه اقتصادی برای شرکت فرودگاهها داره نه کسی تو میاندرود قدرتشو
محمودرضا 30 خرداد 1393
خدا بخیر کنه...!!!
اونا دیگه چی هستن که این بهترین شده!!!!؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.